onsdag 27 maj 2009

Fotosession med Busfrö

Det är visst ett tag sen jag bloggade, men jag har inte så mycket tid för det just nu. Vädret är härligt och mycket tid spenderas utomhus, och det är träffar med andra mammor från föräldragruppen och framför allt, så spenderar jag dagarna med att mysa och busa med min lilla flicka, som snart blir fem månader! Vad tiden går fort och vad mycket som händer nu i hennes utveckling, det är underbart att vara med om. Jag hade en liten fotosession med Isabelle för några dagar sen. Tänkte det kunde vara kul att ha några fina foton på henne i sin dopklänning. Men att få henne att sitta stilla och le, haha, det va inte det lättaste. Hon hade fullt upp med att dra i klänningen och stoppa banden i munnen. Ett riktigt busfrö, vilket fotona vittnar om. Hon är så go och glad min lilla prinsessa!

5 kommentarer:

Linas inredning sa...

Jag har ju utan tvekan världens sötaste systerdotter :) Hoppas det inte dröjer så länge innan jag får krama henne och dig igen!

Radhusdrömmar sa...

Vilken sötnos!!! det är roligt att ha fina bilder.

Kram Johanna

HUSnrNIO sa...

Ja tiden går otroligt fort speciellt när man har en liten och fysiskt ser hur de utvecklas allteftersom de blir äldre. Så fina bilder på din söta tjej.

Maria Berg sa...

Vilket leende du fått till - inte lätt att fånga.
MB

svartataket sa...

vilken sötis! Klart man vill vara ute när det är fint!
Önsker er en mysig helg!