onsdag 30 september 2009

Om dagen...

Idag har det varit kallt ute, men frisk luft och skönt i solen. Ikväll när jag körde för att handla så satte jag igång sätesvärmaren och då tänkte jag att nu e det höst! Sen är jag visserligen ganska frusen av mig också.
Jag hade en tandläkartid idag och min snälla lillasyster passade Isabelle. När jag låg i tandläkarstolen så var de på promenad i det fina vädret. Isabelle är så glad för min syster och trivs så bra med henne. I eftermiddags kurade vi i soffan och Isabelle körde runt i sin gåstol, som hon har full koll på! Hon vet var hon ska ska ta in kurvorna och sen kör hon för fullt!
Imorgon är det babysim, mysigt!
Imorgon(torsdag) är det också sista chansen att vara med i min utlottning av ett par muminstrumpor. På fredag drar jag vinnaren!
KRAM
Visst har Brio kanonfina leksaker?! Skulle vilja ha denna till Lillan. Får kanske bli en julklapp eller present!

1 kommentar:

HUSnrNIO sa...

Bra att ha folk i sin närhet som gärna tar hand om de små. Trevlig torsdag.