lördag 12 december 2009

Tomteflicka

Det är juletider, flytt och snart kommer Lillans 1-årsdag. Ni kanske förstår att jag inte har så mycket tid över för bloggen just nu. Idag passade mormor och morfar Isabelle och jag städade, putsade fönster, julpyntade och sambon tapetserade och körde till tippen. Tänk vad mycket man kan få gjort på fyra timmar. Imorgon ska jag åka till Lund (alldeles själv!) och julhandla. Jag behöver verkligen kläder, men jag får prioritera kläder till Isabelle som inte alls kan ha storlek 74 längre och så ska det handlas julklappar och en och annan födelsedagspresent.

Min söta, goa och mysiga tös!

4 kommentarer:

Linas inredning sa...

Mosters lilla tomtenissa, lika söt som alltid! Hoppas du får det trevligt i Lund, själv ligger jag hemma och mår dåligt fortfarande. Kram på er sötnosar!

Lisa sa...

Vi finns kvar när du har tid! (ska bli såå spännande att få se huset ju!)
annars är det verkligen olika.....min "Lilla" som är 5 månader har just börjat ha strl 74.....(tänk - din lilla fyller ju ett!) vilken skillnad det kan vara!
ha en god jul ifall vi inte hörs, och jobba inte ihjäl er!
Kram/lisa

Emelie sa...

Åh vilken söt liten tomtenisse! De är ju så söta i dessa små utstyrslar. *ler*

Vilken härlig blogg du har! Blev ju lite nyfiken - har ni bestämt tapeter till barnrumet? Vad blev det?

Ha det gott!
Emelie

HUSnrNIO sa...

Så söt liten tomtenissa:) Ha en trevlig onsdag.