tisdag 30 september 2008

Ullaredinköpen

Jag har lovat här på bloggen att jag ska visa mina Ullaredfynd, så här kommer ett andra inlägg idag.

Dessa fina kökshanddukar med ugglor på kostade 30kr för tre stycken. Grytvantarna kostade 20kr. Ett bra fynd tycker jag.

Tre små klotljus för 5kr styck och 50-pack dekorlöv för 6kr.

Det blev en del bodies till kommande babyn. De kostade 30-40kr styck. En mjuk bomullsfilt med nallar för 30kr.
Ett fint babypåslakanset för 99kr. Underlakan för 20kr.

Babycape i frotté med elefanter för 40kr. Nappflaskor från Disney för 20kr styck. Tvåpack nappar för nyfödda för 25 kr.(Har sett på andra ställen att dessa nappar kostar 35kr)
Det blev en del andra fynd också, en del till babyn och hygienprylar mm. Här kommer några fler exempel på vad jag köpte:
  • Ramar. Köpte flera i olika storlekar, mycket billiga.
  • Värmeljus 50-pack för 14kr.
  • Underlakan i bomullssatin för dubbelsäng för 99kr.
  • Scrapbookingprylar är billigt.
  • Fotoalbum för 40kr.
  • CAT-strumpor för herr, 3-pack för 30kr.
  • Sveico brödpensel i silikon 18kr
  • Baby frottésocka 2-pack 12kr

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tipsa mej om Ullared!!!
tro det eller ej men vi ska dit, iof inte förrän den tredje januari men......
vad ska man handla och inte? Var hittar man handväskor? softshell till barnen?
osvosov i all oändlighet......
kramkram!

Anonym sa...

Kul med lite shopping! Handdukarna var ju läckra, trodde det var Lagerhaus först.

Anonym sa...

Jag blir grön av avund , på dej som har så nära till Ullared. har besökt det en gång i mit..hmm. långa liv.
Vilka fina fynd du gjort!!
Ha en bra kväll!
Kram!

Hem och Lycka sa...

Vad fina fynd du gjort! Ska snart dit så jag insuper alla tips jag kan få. kram!

Camillas dagar sa...

Oj, vad mycket mysigt du handlat. :) Jag önskar att jag också hade närmare till Ullared, jag har faktiskt bara varit där en gång någonsin...
Kram och ha en go onsdag!

Anonym sa...

Vilka underbara fynd!
Kram Sandra

Anonym sa...

Ahhh vad fina handdukar. Nu blir jag riktigt avis. Vill också ha handdukar med ugglemotiv, men inte kommer jag dit. :(

Riktigt fina fynd...

Ha en bra kväll
Kram Tess