torsdag 2 oktober 2008

Fototriss

Veckans fototriss - Mjukt
En av mina tolkningar är ett foto jag tagit en vacker höstdag. Jag tycker om hur solen faller mjukt bland träden.
Jag har gått med i en fotoutmaning som heter fototriss. Fototriss går ut på att man lägger upp tre bilder på ett och samma tema. Det är Helena på Bildbloggerian som håller i fotoutmaningen. Mer kan du läsa här.


Elegant och mjukt

Mjuka rosenblad.
Detta är mina bilder och min egendom som jag har copyright på. Be om lov om ni vill använda mina bilder.

10 kommentarer:

Anonym sa...

skön mystiskt sagostämming i första bilden! /Pontus http://blogg.konstfotografen.se/#post69

Anonym sa...

Fina bilder, tycker om skogen och vattnet !

Anonym sa...

Vilka fina mjuka bilder du har tagit! Kram

Anonym sa...

Oj, vad fina bilder!! Gillar alla 3 men kanske den första bäst!? Mysig blogg du har! Jag lär komma tillbaka... Kram

Anonym sa...

Vilka vackra fotografier!
Kram Sandra

svartataket sa...

fina bilder...
Jo det var på Lindex jag köpte Fem myror kläderna. Men det var så utplockat när jag var där :((

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vackert!

Gillar d fotoutmaningar? Jag har en ny! ;)

Anonym sa...

Den första bilden ser helmysig ut!

Pysselprinsessan sa...

Vilka fina bilder! Å fina inköp i förra inlägget!
Kramar

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vad härligt det lät med spa. Har aldrig varit på något men dina bilder tog mig nästan dit för en stund :D Hoppas du hade en fortsatt lika skön helg!