måndag 4 maj 2009

Dopbakat

Idag har jag bakat hela eftermiddagen. Vad tror ni det blev av ingredienserna att döma?!

Cupcakes såklart! Inte lika fina som Leilas kanske, men jag blev nöjd!

Jag färgade frostingen grön och rosa och sen dekorerade jag med jordgubbskulor, blommor och nallar. Formarna har jag köpt på Åhléns.

Jag har också dekorerat sockerbitar med kristyr. Ja det ska föreställa hjärtan...om någon nu undrade, haha. Jag tänkte baka katalanska maränger också men äggen är slut, så får köpa fler imorgon.
På återseende!

10 kommentarer:

Linas inredning sa...

Du är så duktig du :) Ska bli gott att smaka på lördag! KRAM!

Radhusdrömmar sa...

Blev ju jättefina! Är de lika goda ?!

Kram Johanna

Malin sa...

Ambitiöst! :-) Till och med dekorerat sockerbitarna. Fint blev det i alla fall.

åsa - hello sugar! sa...

så gulligt med dekorerade sockerbitar! :)

HUSnrNIO sa...

Vad kul att du är igång med dopbaket. Ser både gott och fint ut.

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Åh är det dop på gång? Vi har vårt i slutet av månaden, lite sent... :-)

GOTT och FINT såg det ut att vara iaf. Söta sockerbitar.

KRAM
/Helena

Karin sa...

Bra tips, kanske ska göra sådana jag med!

MO sa...

Såklart jag såg att det var hjärtan, jättefint du har fixat till det. När ska ni ha dop? Vi ska på dop på Lördag, min kusins son ska döpas då. Ha de fint, kramar

MO sa...

Aha på Lördag, då är vi på dog samtidigt då....hoppas det går bra, kramar

MO sa...

Nej det låter inte som om vi ska på samma dop..hihi, min kusin ska döpa sin son, o jag tror vi med blir runt 20-talet gäster, lagom helt enkelt, lycka till imorrn, kram