tisdag 9 juni 2009

Fina formar

Jag tycker det är kul att baka men nu blir det inte så mycket tid för det. Om jag ska baka så tar det oftast väldigt lång tid innan man är i mål så att säga, för det blir avbrott rätt ofta. Jag tänker på lillan som vill ha uppmärksamhet, vill bli buren, är hungrig osv och då är det inte så lätt när man står där med fingrarna i smetskålen...
Men jag blir himla sugen på att baka när jag får syn på alla fina muffinsformar det finns att välja mellan. Ska nog klicka hem några från kakburken.se






5 kommentarer:

MO sa...

Ja det var många fina/roliga att välja bland. Ja det där minns jag så väl, att man aldrig fick avsluta något utan man blev avbruten hela tiden, nu när jag kan utan att bli avbruten bakar jag inte i alla fall (ja inte ofta i alla fall)....kramar

Maria Berg sa...

jag såg några med svensk flagga på men så här gullig ahr ajg inte sett innan.

Det är verkligen kärt när en littet litet barn håller en vuxen runt fingret.

I förra huset, när vi flyttade var det bårder ÖVER ALLT, även på toa!
Dom försvann en efter en och enda stället vi satte ny bård var högsta upp längst taket i stora rummet.

/Maria Berg

åsa - hello sugar! sa...

ja visst finns det mycket fina bakformar! jag är lite besatt av bakgrejer så jag försöker kontrollera mig själv med inköpen. :)

förstår dock att det är svårt att hitta tiden med en en liten tjej hemma.

jag fryser mina cupcakes utan frosting och sedan tinar jag dem och sätter jag på frosting och dekorationer innan jag ska servera. jag tycker inte de blir så goda om man förvarar dem i kylen, själva kakan blir lite torr.

mina mönstermattor har jag köpt i usa, men kolla om kakburken har några om du ska beställa därifrån.

Radhusdrömmar sa...

Jättesöta! Jag köpte några i pastellfärger med vita prickar på häromdagen på Lagerhaus. Billiga och bra :-)

Kram
Johanna

erica sa...

här måste jag kika in