söndag 7 juni 2009

Har du bård?

Något som jag verkligen ogillar är bårder. Saken blir inte bättre av att vi har en bård i vårt vardagsrum, men vi kan inte göra nåt åt den eftersom vi bor i hyresrätt. Om den bara hade suttit uppe längs taket, så kanske jag kunnat stå ut, men nu sitter den i mitten på väggen! Vi har bott här i drygt två och ett halvt år och de som bodde här före oss bodde här bara i ett år. De fick då välja tapeter och färger till alla rum i lägenheten. Jag vill inte påstå att de valde några vidare moderna tapeter eller färger, men bård...jag menar, var inte det inne i mitten av 90-talet?! Men det finns ett undantag när det gäller bårder. Jag tycker faktiskt att det kan vara ok i ett barnrum. Jag var inne på en sida som säljer bårder och väggdekaler till barnrum. Det bästa av allt är att de är självhäftande och lätta att ta bort när man tröttnat. Bra va?!



Helt ok med bård i barnrum.

Söt mätsticka och väggdekaler.
Kika in på Zyboo.com för att hitta fler dekaler, mätstickor och bårder. De har även annat för barnrummet. Där finns bla Disneys figurer, Nalle Puh och Fiffi och Blomsterfröna.

3 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

nej jag är inte mycket för bårder, men jag gillar verkligen väggdekalerna i barnrummet! :) kan ni inte fråga om ni får tapetsera om? ibland kan det ju vara ok bara hyresvärden får kika på de tapeter ni valt först.

Radhusdrömmar sa...

Nej bårder är inte så fint... men wallies är ju läckert.
Gillar den på bilden längst ner.

Kram Johanna

HUSnrNIO sa...

Nej tack till bård. Tråkigt att ni behöver ha en på väggen om ni inte trivs med den.