fredag 13 november 2009

Kärt besök

Idag har jag haft en av mina kära barndomsvänner på besök. Hon bor i Stockholm, så vi träffas bara ett par gånger om året. I somras hade vi inte möjlighet att träffas, men så äntligen idag! Vi har inte träffats på över ett år, så hon träffade Isabelle för första gången idag. Isabelle fick en supersöt och gosig kanin av henne och jag fick en jättefin orkidé. Jättegulligt!
Igår var vi på babysim och Isabelle dök tre gånger och höll andan, så nu har hon lärt sig det, duktig tös! Får se om vi ska fortsätta nästa termin, hade ju varit kul.
Sitter och tittar på programmet "Ullared" och jag blir ju såå sugen på att åka dit! Vill handla massor av leksaker till Isabelle. Får satsa på en tripp till våren. Kanske kan man hitta nåt kul till nya huset då också.
Önskar er en skön helg!

1 kommentar:

Linas inredning sa...

Hej syrran! Jag har skickat vidare en utmaning till dig :)

http://linasinredning.blogg.se/2009/november/draft-nov-15-2009.html