måndag 16 november 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Lina och självklart antar jag den!


Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt för personen som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Sara
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sött
3. Flicknamn: Sissela
4. Pojknamn: Staffan
5. Yrke: Socionom
6. Färg: Silver
7. Klädesplagg: Sjal
8. Mat: Sushi
9. Sak i badrummet: Smink
10. Plats/Stad: Simrishamn
11. En orsak att vara sen: Sovmorgon
12. Något man skriker: Satan!
13. Film: Seven
14. Något man dricker: Sangria
15. Band: Simon & Garfunkel
16. Djur: Sill
17. Gatunamn: Syrengatan
18. Bil: Saab
19. Sång: Shiny happy people
Jag utmanar Karin, Husnrnio, Lisa, Svarta taket, Medaljongen

5 kommentarer:

Karin hemochliv.blogg.se sa...

Tack, ska göra den snart. Kram!

mo sa...

Knepig utmaning eller....? Jag blev utmanad av Lina oxå så jag tar tag i den senare i veckan....Hoppas allt är bra, kramar på dig

HUSnrNIO sa...

Oj, såg nu att jag var utmanad:O Ska klura lite... Många frågor. Ha en bra dag.

lisa sa...

Hej vännen! Svar kommer i helgen! Hoppas allt är väl men kommande flytt och Isabellle!/L

svartataket sa...

Åhhh förlåt!! Jag har totalt missat detta! Jag sitter o rensa mina mail nu! Förlåt!
Jag ska ta tag i det i morgon!
Trevlig helg!