måndag 2 november 2009

Tillbax!!!

Det är ett bra tag sen jag gjorde ett inlägg här på bloggen och jag har inte heller kunnat surfa runt hos er andra bloggare, så nu har jag mycket att ta igen. Det har varit mycket annat de sista veckorna. Både kul grejer men en del lite tråkigare grejer också, men nu börjar väl saker och ting ordna upp sig. En av grejorna som hänt är riktigt kul och jag berättar i nästa inlägg....håll ut!
Ute öser regnet och jag och lillan har precis kommit från 10-månaderskontroll från bvc. Allt såg bra ut och vikten ligger på 9,5 kg och hon är 75cm lång. Trist bara är att hon är megaförkyld, har varit det i över en vecka nu, har nog fått två förkylningar efter varandra. Nu ligger hon och nannar och jag hade tyckt det suttit fint med kaffe och cupcakes. (De på bilden gjorde jag till Isabelles dop.) Men inget gott har vi hemma...hmm får kanske bli några av Isabelles majskrokar till kaffet då...

2 kommentarer:

mo sa...

Ja de där smarriga bakverken hade suttit fint..De där majskrokarna är väl inte så väldans goda va? Har för mig att syster köpt det till småtjejerna o att de smakar som typ papper....(oblatvarning...hihi). Jo jag är mycket för att ha tre saker, krukor eller annat på rad, tycker det är snyggt....Ha de fint, kram

HUSnrNIO sa...

Kul att du är tillbaks och med en supersmarrig bild dessutom:) Hoppas lillan kryar på sig snart. Ha en bra tisdag.