tisdag 13 oktober 2009

Överraskad!

I söndags fyllde jag hela 27 år och firade med mina nära och kära, precis så som jag vill ha det.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli ägare till en sån här ljusstake från Bengt och Lotta, men min kära sambo hade snappat upp när vi i somras var på Klippans Yllefabriks butik, att jag trånade efter denna. Gissa om jag blev både överraskad och glad!



Denna vackra skapelse fick jag också av min sambo. En lilaröd phalaenopsis som har massor utav knoppar, så snart står hela i vacker blom!

6 kommentarer:

Josefine sa...

Grattis i efterskott! Det var en riktigt fin ljusstake. Den kommer skänka skön höst/vinterstämning framöver tror jag.

Se upp så inte vasen ramlar och innehållet blir uppätet med en krypande bebis i huset. =)

Ida sa...

vad fint! Kul att de kommer ihåg vissa saker ibland ;)
Grattis i efterskott
Kram Ida

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis i efterskott! Fina presenter :)

Kram Marie

MO sa...

Grattis i efterskott vännen. Så fina presenter du har fått o vilken kul överraskning med ljusstaken, bra med lyhörda män ;)
Ha en skön kväll, kramar

svartataket sa...

Grattis i efterskott! Vad fina saker du fått!
Önskar er en skön vecka!
KRAM

HUSnrNIO sa...

kikar in och önskar trevlig helg. Hoppas du mår gott efter firandet.