fredag 3 oktober 2008

Varit på Spa

När jag fyllde år förra året fick jag ett presentkort av två vänner på ett Spa. Så ikväll var jag och en vän på Spa på Lugna Gården, strax utanför Lund. Det var helt underbart och Linda som driver stället var en tillmötesgående och lugn person, som gjorde vår kväll till en skön upplevelse.

Relaxavdelning. Här bytte vi om innan till badrockar och raggsockor och här avslutade vi också kvällen med frukttallrik och te.

Jacuzzi

Harmonisk och lugn miljö. Vi gjorde var sin bodyscrub och ansiktsbehandling.
Kan man börja sin lediga helg bättre?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så lyxigt!

Anonym sa...

Åh nu blir jag lite avis :)

Monkan sa...

Vad lyxigt med spa, den där jacuzzin skulle jag bra gärna vilja hoppa ner i, åååh vad jag önskar att jag hade ett helt vanligt simpelt badkar åtminstone.

Aha, så du är med i Fototriss också, kul! Jag gillar verkligen den första bilden, så fint ljus. Jag är med i massor med fototeman så jag bestämde mig till slut för att dela upp i två olika bloggar.

Svar: Man ska vara beredd på att Läkerol dark smakar just dark, lite rökigt liksom. När jag testade första tabletten första gången så tänkte jag blä, men sen… Nu tycker jag de är goda.

Anonym sa...

Å gudars så underbart, ha en myspysig helg! :)

Anonym sa...

Va härligt det låter! Sånt borde man unna sig oftare!

Pysselprinsessan sa...

Svar: Jepp, det stämmer. En riktgit mysig (och varm) takvåning! :)
Kramar

svartataket sa...

Åh vad skönt! Spa skulle man åka på oftare!!

Pysselpralinen sa...

Hej! Vad kul att hitta till din blogg!
Det låter så härligt med ett spa-besök. Och miljön runt omkring ser också väldigt lugn och harmonisk ut. Sånt behöver man verkligen ibland.